Suwaczki urodzinowe

poniedziałek, 13 lutego 2012

gluten

dziewczyny jak wprowadzalyscie gluten? ja karmie piersia i wyczytalam ze juz po 4 miesiacu moge dawac 1 lyzke do zupki czy do kaszki i tak przez 2 miesiace,czyli tzw ekspozycja na gluten,i po tym czasie moge dopiero dac pelny posilek z glutenem, czy to tak jest rzeczywiscie?

czyli np. jak robie kaszke to 1 lyzke dam kaszki ryzowo pszennej a reszte (zeby zagescic) dam samej ryzowej tak? (bo uzywam ryzowej i robie na mleku modyf HA,bo jest ryzyko alergii).

2 komentarze:

  1. ja dodaję łyżkę mlecznej kaszki manny do mleka, ale ja karmię butelką.
    w sumie nigdzie nie jest dokładnie powiedziane/napisane jak podawać. położna na patronażu mówiła, że można zwykłą kaszkę mannę ugotowaną na wodzie do zupki czy deserku dać łyżeczkę od herbaty raz dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dodawałam łyżeczkę kaszki manny (Nestle "kaszka mleczna manna") do normalnej ryżowej kaszki a potem do obiadków lub owoców :)

    OdpowiedzUsuń