Suwaczki urodzinowe

środa, 20 czerwca 2012

choroba nas dopadla

witam

od konca kwietnia wrocilam do pracy i nie mam na nic czasu, masakra jakas :)

tak bym chciala jak wy umieszczac czesciej cos na blogu ale na prawde nie mam kiedy, wchodze na chwile sprawdzam poczte poczytam strony, wasze wpisy na szybko, jka jest cieplo to popoludnie spedzamy na dworze na spacerku.

a teraz od niedzieli maly ma zapalenie ucha i gardla :/  myslalam ze goraczke ma od zębow, bo niedawno pojawil sie pierwszy (8,5 miesiaca. wiec szybko wyjazd na pogotowie bo 41 w nocy mial, w dzien ok.40,39. no i mamy antybiotyk augmentin ES, dicortineff do uszu, nasivin soft, dicoflor, i czopki paracetamol. na szczescie jest juz lepiej,ale marudzi dalej. goraczka spadla.

a ten antybiotyk nie smakuje malemu,ma odruchy wymiotne,na drugi raz poprosze o jakis dobry w smaku,bo sie tyle namecze zeby mu to podac ze szok. pod koniec tyg do kontroli.

to tyle, aha a mleka z piersi nie chce mi pic, rano mu daje to odwraca glowe, teraz jak byl chory to rano pil,ale w dzien nie ruszy :)

pozdrawiamy :)

4 komentarze:

  1. Doskonale Cie rozumiem z tym brakiem czasu na wszystko po powrocie do pracy. Może z czasem jakoś to się ułoży. Zdróweczka życzę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra jakas z tymi infekcjami!!! mam nadzieje ze wam juz przeszlo w koncu 8 dni minelo od wpisu.
    Ja czasami nie czytam waszych wpisow kosztem napisania u siebie, a np tak jak dzisija nadrabiam i komentuje i cztytam i juz 2 godzine siedze na samych blogach jednym okiem patrzac na mecz przerzucam karty w komputerze.
    A ja siedze w domu:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeszlo juz, 2 dni po antybiotyku maly dostal wysypki,wiec moze to 3dniowka,ale uczy go dalej bolaly,wiec nie wiem czy to nie byla alergiana antybiotyk,ale na wszelki wypadek odstawilam leki. a ta pogoda maskara,raz cieplo i upal, za chwie pada deszcz i chlodno.

      Usuń