Suwaczki urodzinowe

niedziela, 3 lipca 2011

pierwszy wpis...

w koncu zalozylam bloga :) uwielbiam czytac inne blogi, zwlaszcza kosmetyczne, zawsze mozna sie czegos ciekawego dowiedziec, np co jest w promocji w rossmanie lub w biedronce:)

a blog został "poczęty" głównie z nudy, aktualnie jestem w 29 tyg ciąży, wiec pewnie jakieś wzmianki lub zapytania będą pojawiać się tez w tym temacie. 

z kosmetykami u mnie teraz krucho-malo wychodze z domu bo musze lezec:/ wiec jestem skazana na to co kupi moj maz (wiadomo jak facet reaguje na zakupy,a szczegolnie te kosmetyczne) lub jak poprosze kogos z rodziny zeby przy okazji kupil mi co nieco...

lubie promocje:) ale zadne gazetki typu biedronkowe,rossmanowskie itp do mnie nie docieraja\, a wcale nie mieszkam na zadupiu:) wiec ogladam je on-line i cos wtedy wybieram. ciezko jest mi wytrzymac  w domu, no ale mowi sie trudno, po porodzie sobie odbije-jak bede miec sily:)

to na tyle na ten pierwszy wpis,postaram sie cos spladzac w miare regularnie :)
pozdrawiam
M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz